ميرنا اسحاق تكتب احكيلي عن اوجاعك





مطلعش قلبك من ضلوعك و اشتكي ؟
مميلش علي الرئتين وبكي
احكيلي عن ايامك
عن احزانك اللي فيها

- متقلقش أنا لسه بخير

*احكيلي عن سهرك بليل
حبيت  الليل ف سكن جفونك؟
قولي ازاي حبيت صاحب وقدر يخونك
احكيلي عن تفكيرك
وواجهت ازاي صاحب مقدرش يصونك

- متخافش أنا لسه بخير

*احكيلك ازاي كنت غير
وعرفت تخبي دموعك في ابتسامه
قولي ازاي عرفت تكمل ..
قولي ازاي قدرت تتعلم من كل اللي مر
احكيلي ازاي دوقت المر ولا جزعتش؟

-اطمن انا  لسه بخير

*وازاي كنت بخير ؟
عملني زيك اكون اقوي
قولي ازاي اخدلي الصعاب سبيل واستقوي
واحكيلي ازاي بتحول طريق الوجع للضحكه الصافيه
وازاي كسرت قلبك وخزلانك مكنش ل استلامك اسباب كافيه

-أنا بخير ولو مكنتش ف هكون
وأنا مديون للاحزان اللي علمتني طريقه الفرحه
هتلف الايام وتجيلي
احكيلك عن لمعه عيني
هتلف الأيام وتجيني أحكيلك
وهكون يومها بخير
#merna_eshak
شاركه

عن احمدعبدالكريم

عالم العلم والمعرفة
    تعليقات بلوجر
    تعليقات فيسبوك

0 التعليقات :

إرسال تعليق

disqus

disqus