فرصة تانية : أنا_بتأسف_لأنا بقلم / زينب الفيومي




بصوا صدقووووووني في الكلمتين دول واستوعبوهم أووري قبل ما تدوا فرصة تانية ممكن تسبب لكم وجع
الفرص التانية اللي ساعات بنديها ببلاش لحد صدر منه الي يأكدلك انه كان بيأذيك مع سبق الاصرار والتعمد هو ده أكتر شيء ممكن يوجعك ممكن يبوظلك حياتك كلها، عارفين ليه ؟؟؟؟؟؟؟؟
ببساطة اللي أذاك وخذلك وخلي رصيد محبته عندك صفر وخلاك كمان تستنفز رصيد الصبر والاحتمال لدرجة ان رصيده عندك مبقاش يكفي إنك تستحمل الألم اللي بيسببهولك في حياتك، ميستحقش فرصة تانية صدقووووووني
لما تمروا بموقف زي ده خدوا قرار واعي انه:-
 مينفعش ترجَّع لحد وصلك للمرحلة دي في العلاقة تاني أبدا ..... الاحسن تسيب مكانه فاضي علشان عوض ربنا حلووووو أووووي بس مش هيجيلك ولا هيوصلك الا لما تفضي مكان جواك ليه
لكن لو كان لازم من الفرصة الثانية
نصيحتي
مترجعش حد خذلك لنفس المكانة عندك من غير ما تشوف منه اللي يخليه يستحق الفُرصة التانية؛
معظمنا محتاج يحنّ على نفسه شوية، ويعتذرلها عن فُرص مجانية إديناها لناس مكنوش يستحقوها.
وياربت نسمع نفسنا إعتذارنا ليها عن تقصيرنا في حقها ونقولها بصووووت مسموووع
أنا أسفة يا أنا
متستحقيش مني إني كنت أجي عليكي وميستحقش هو إني كنت أجي عليكي علشانه ........
#أنا_بتأسف_لأناااااا
#علاقات_مهددة

شاركه

عن احمدعبدالكريم

عالم العلم والمعرفة
    تعليقات بلوجر
    تعليقات فيسبوك

0 التعليقات :

إرسال تعليق

disqus

disqus